Sales event IKEA

op jan 15
in

× Terug naar het Portfolio
× Naar de Homepage

IKEA is een concept onderneming en de totale IKEA ervaring bestaat uit veel onderdelen. Slechts zelden is het logisch en rendabel om aan beurzen mee te doen, omdat nooit alle onderdelen van het concept kunnen worden weergegeven op de beschikbare locaties. Des te groter was de uitdaging voor mij als art-director en hoofd styling om de complete IKEA keukenervaring weer te geven op 250m2 tijdens de Woonbeurs Amsterdam 2010 en 2011. Fotografie: Photo Republic. Techniek: Mansveld Expotech. Standrealisatie: Laarhoven Design.

« »

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

UA-39272740-1